...którego wartość zależy od tego jak dobrze sprzeda się w oczach innych osób.
Wyobraź sobie sztabkę złota ukrytą w ceglanej skorupie. Z zewnątrz wygląda jak zwykły materiał budowlany, do którego większość z nas nie przywiązuje większej uwagi. Jednak co się stanie, kiedy skruszymy zwyczajną powłokę i ukażemy wszystkim jak wartościowe wnętrze skrywa?
Dokładnie tak samo jest z Tobą. Dopóki nie zaczniesz pokazywać innym we właściwy sposób kim tak naprawdę jesteś i co sobą reprezentujesz ciągle będziesz postrzegany przez pryzmat etykiety, którą nadano Ci na podstawie zdarzeń z przeszłości.
Rozwiązaniem tego wyzwania jest opakowanie siebie, czyli stworzenie pomysłu na to w jaki sposób chcemy się sprzedawać. Dzięki temu inni ludzie zaczną nas postrzegać dokładnie w taki sposób, jaki z góry zaplanowaliśmy. To właśnie nazywamy marką osobistą
Pytanie więc nie brzmi "Czy warto tworzyć swoją markę osobistą?", ale "Jak zrobić to właściwie?", ponieważ jeżeli chcesz wyróżniać się od reszty, po prostu musisz nauczyć się to robić!